Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 LT-2 - 2024

Garantie: Ja
23150 Km
FOX-ORANJE
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Rewaco RF-1 Pur Explorer
First edition ABS  Black Line
Bouwjaar : 5-2024
motor : 1500 cc Automaat 7 speed
Kleur : Fox -Oranje
APK :nieuw
Bandenmaat voor 200/50 R 17 op star Velg
Bandenmaat achter : : 295/35 R 18 op star velgen
Zijbeschermbeugel
Sissy-Bar Duorijder
Verstelbare rem pedaal 
verstelbare voetsteunen voor Duo Passagier
Kofferrekje
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voovork
Spiegels
Handvatten
snelgas
Chrome Electronische Km Teller en Toerentellerset
6 X koplampset
Sportline uitlaat Style HD Stuur
Prijs : 34950.-
Incl .24 Maanden fabrieksgarantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion