Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden,
MV Agusta Brutale 750 F4 # Bouwjaar: 2004 # Kilometerstand: 35.000 # Kleur: Rood #
De motor is in Goede Staat! Geen beschadigingen of krassen op te zien. Misschien een licht normaal gebruikers spoortje maar niets benoemswaardig. De motor is enkel met goed weer bereden en heeft binnen gestald gestaan dus zeker geen corrossie of dergelijke. De motor heeft 750 kilometer terug nog een grote beurt gehad! Hierbij zijn de kleppen gecontroleerd / gesteld, olie en olie filter ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd en is er een nieuwe set Continental Attack banden op gemonteerd. Voordat de motor op internet kwam heb ik de rem olie voor + achter nog ververst, koppelings olie ververst en een keer netjes na gekeken. De remmerij, ketting en tandwielen zijn in perfecte staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,
De Brutale is opgebouwd met mooie accessoires. Zo is hij voorzien van een Arrow Uitlaatbochten set waarbij de catalisator is vervallen. Hierdoor zit er een mooi en donker geluid in en heeft hij net wat meer vermogen. Op deze set zitten gewoon de originele dempers gemonteerd, dus het is niet zo dat er mega veel geluid uit komt. Gewoon mooi en beschaaft. Verder heeft hij een Rizoma kentekenplaat houder, Rizoma led knipperlichten rondom, Race uitlaat steun, Carbon topkuip deeltjes en een Altara zadel. Dus gewoon een hele mooie Brutale 750! Fabriek af is de motor opgebouwd met prachtige onderdelen, zoals een Sachs instelbare achter schokbreker, Dikke Marzocchi instelbare voorvork, Nissin remmerij, Prachtige design wielen en een Hele Mooie enkel zeidige achterbrug wat de MV helemaal afmaakt. De motor word afgeleverd incl. reserve sleutel en duo voetsteunen. De MV rijd geweldig, zeker in combinatie met de Arrow uitlaatbochten set is het gewoon een fun bike eerste klas en dat natuurlijk met het Italiaanse schone. Het is een prachtige motor met strakke lijnen, voor in de zomer een heerlijke fiets om mee te rijden voor de winter een mooie decoratie in de woonkamer,
Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,
Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.
Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73,8|43,8 |
Cilinder inhoud | 749,4 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | multi point injectie |
Ontsteking | Weber Marelli |
Vermogen | 127|93,4|12.500 |
Max. koppel | 77,4|10.500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 13/38 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 240 |
ABS | nee |
Frame | stalen brugframe |
Vering voor | volledig instelbare UPSD, veerweg 118 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 120 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, zeszuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 210 mm schijf, vierzuigerremklauw |
Voorband | 120/65-ZR 17 |
Achterband | 190/50-ZR 17 |
Wielbasis | 1.414 |
Lengte | 2.026 |
Breedte | 820 |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 185 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Dekker Motorparts is gespecialiseerd in de in en verkoop van motor onderdelen en accesoires. Op de site vind U het actuele aanbod van onze onderdelen. Zoekt U iets en staat het niet op de site? Mail me dan even met duidelijk wat u zoekt, dan kunnen wij kijken dat we het gebruikt of nieuw kunnen leveren aan U.
Vind U het te ver weg om te komen halen? Geen probleem, verzenden doen we ook! Binnen en buitenland via TNT. Verzenden binnen Nederland en onder de 10 kilo kost 6.75,= Boven de 10 kilo is de prijs 13.95,= Rembours verzenden kan ook, dan betaald U aan de postbode (kan alleen in Nederland!) Daar is de prijs 15.95,= van! Verzenden naar het buitenland is altijd verschillend, als je iets naar het buitenland opgestuurd wilt hebben mail me je woonplaats dan zoek ik het uit voor U.
Mvg Dekker Motorsport / Motorparts Hapert
 | Hapert, Noord-Brabant |
 | 06-50924209 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI