|
Motor | 90° V-Twin, air cooled |
Boring x slag | 92|80 |
Cilinder inhoud | 1064 |
Comp. verhouding | 9.8 : 1 |
Kleppen | 4 stroke |
Brandstof toevoer | Magneti Marelli IAW alfa-n system Multipoint phased sequential fuel; 2 throttle bodies of 40 mm with injectors |
Ontsteking | |
Vermogen | |54|6400 |
Max. koppel | 94|5000 |
Koppeling | dual disc dry with mechanical control |
Versnellingsbak | 5 speed, costant mesh gears with built-in cush drive |
Verhouding | 14/28 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | detachable tubular duplex cradle in special high-strengh steel |
Vering voor | Marzocchi hydraulic telescopic fork, Ø 45 mm, adjustable separately |
Vering achter | swing arm with 2 hydraulic shock absorbers, exstension adjustable |
Remmen voor | double Brembo Serie Oro stainless steel floating disc, Ø 320 mm, 4 piston calipers |
Remmen achter | single Brembo stainless steel floating disc, Ø 282 mm, 2 piston calipers |
Voorband | 110/90 VB 18” |
Achterband | 150/70 VB 17” |
Wielbasis | 1560 |
Lengte | 2380 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1150 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 251 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De zit, zo comfortabel als je favoriete stoel, geeft je de mogelijkheid om van het landschap te genieten, beschermd van de wind in de beschutting van het grote windscherm, standaard gemonteerd met de tassen, een duidelijk zichtbaar teken van zijn talent voor reizen. Deze kwaliteiten hebben ervoor gezorgd dat de V7 California triomfantelijk de oceaan overgegaan is, waar ze voor het eerst is gebruikt door de L.A.P.D. (Los Angeles Police Departement) en later door verschillende andere Staten. |