Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Oranje wit
Vermogen:
Teller:
2.351 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 790 Adventure (2019)

Op zoek naar een motor die avontuur en prestaties combineert? Deze KTM 790 Adventure (bouwjaar 2019) is de perfecte keuze voor de serieuze avonturier. Met slechts 2.351 km op de teller is deze motor praktisch nieuw en klaar om samen met jou nieuwe horizonten te verkennen.
Specificaties:


Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 2.351 km
Motor: 799cc parallel-twin, 95 pk
Kleur: Oranje wit 
Staat: Zeer goed, altijd goed onderhouden

Extra’s:


Electronische rijmodi voor optimale prestaties op zowel asfalt als off-road
LED-verlichting en TFT-display voor een moderne uitstraling en duidelijke weergave
Volledige KTM uitrusting, waaronder traction control, ABS, Quick shifter +
Lichte en wendbare motor voor uitstekende manoeuvreerbaarheid, zowel op de weg als in het terrein


Deze KTM 790 Adventure biedt het beste van twee werelden: het comfort en de technologie van een moderne reisenduro gecombineerd met de robuustheid en de capaciteit om elk avontuur aan te gaan. Met zo'n lage kilometerstand is deze motor nog in uitstekende staat en klaar voor vele nieuwe ritten.

Prijs: 9500-,

Voor meer informatie of om een proefrit te plannen, neem gerust contact op! Dit is jouw kans om te rijden op een van de meest veelzijdige avontuurlijke motoren van KTM!

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 5 RIDE MODES, ABS, DTC, HILL HOLD CONTROL, LEASE MOGELIJK, MTC+MSR, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, Quickshift, SMOKE WINDSCHERM, TCS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
AS Motoren
Pottenbakkerstraat 22
Ridderkerk
Plan de route
0612906774
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 300 R
CB 350 F
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1000 RR-R FIREBLADE ST
CBR 1000 RR-R FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 500
CR 125
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
NX 650 DOMINATOR
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion