Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1600 CLASSIC - 2004

33503 Km
BLAUW
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette VN1600 Classic.

Hele dikke cruiser uit 2004.

In een donker blauwe kleur.

Whitewall banden met nog zeer veel profiel.
Valbeugels.
Hoog stuur.
Switch blade windscherm wat er ook snel vanaf kan.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion