Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF CLASSIC - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ZWART / CREME
Vermogen:
59 kW
Teller:
39.680 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Indian Chief Classic
Bwj: 04-06-2015
Km stand: 39680km
Motor: 1811 cc 80pk
6 versnellingen
Zwart / Creme van kleur
Mooi en goed onderhouden
Windscherm
White wall banden met spaakwielen
Lederen zijtassen
Prijs: 17950,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ITALJET
© 2000 - 2025 Motoroccasion