Zeer nette goed onderhouden Honda Cmx 500 Rebel
Kenteken : 03-mk-xn
Bouwjaar : 2019
Km stand : 30890
Sisybar ( rugsteun)
De motor word voorzien van nieuwe olie en olie filter
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoeld DOHC
Boring x slag
67|66,8
Cilinder inhoud
471
Comp. verhouding
10,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
46,9|33,5|8,500
Max. koppel
44,6|6,000
Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11,2
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41mm telescopische vork
Vering achter
Showa with pro-link system
Remmen voor
320 mm enkele schijf met ABS
Remmen achter
240 mm enkele schijf met ABS
Voorband
130/90-16M/C 67H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,488
Lengte
2,188
Breedte
820
Hoogte
1,094
Zithoogte
690
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Graphite Black, Matt Armoured Silver Metallic, Millennium Red
Beschrijving
Voel je vrij
Druk je stempel.
De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten.
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan
om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.