Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F2 - 1978

Garantie: Nee
22500 Km
Rood
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige classic Honda CB 750 F2 Super Sport Four. 
Orgineel nederlands geleverde motor met een lage km stand. 
Er zijn nog wat extra delen bij de motor zoals de originele luchtfilterbak etc. 
Motor loopt en rijd maar is weinig gebruikt de laatste jaren. 
Wordt verkocht zoals deze aangeboden staat. 

  • Welkom bij Thalen Motortrading

    We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!

    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk 
    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 
     

    Thalen Motortrading

    Rheezerend 54
    7701 BG Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 18:00
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Thalen Motortrading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion