Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 68 pk / 50,7 kW bij 5.500 tpm |
Max. koppel | 123 Nm bij 3125 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.3 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 39 mm telescopische voorvork, veerweg 155 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | 300 mm |
Remmen achter | 292 mm |
Voorband | 100/90-19 57H |
Achterband | 160/70B17 73V |
Wielbasis | 1630 mm |
Lengte | 2355 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 681 mm |
Drooggewicht | 295 kg |
Leverbare kleuren | Vivid black, black cherry pearl, black pearl, fire red pearl, deep cobalt pearl, yellow pearl, pewter pearl |
Beschrijving | 1584 cc Twin cam 96 in rubber opgehangen, zesversnellingsbak Cruise Drive transmissie; Actief inlaat- en uitlaatsysteem; Zilverkleuring powder-coated motorblok met chromen kleppendeksels; unieke sierstrip voor accudeksel; Fat Bob brandstoftank; Leren paneel brandstoftank; Chromen FXDWG-stijl bedieningspaneel op brandstoftank; Mini pull-back stuur; Geribd duozadel |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2008 - In 2010 werd de serie aangevuld met de G 650 GS, die in Nederland niet werd geïmporteerd. Intussen bracht BMW zelf een eigen model uit voor het 450cc-endurosegment. Deze motor, met type-aanduiding G 450 X, werd voorgesteld op de EICMA 2007 beurs van Milaan en werd gecommercialiseerd vanaf het voorjaar 2008. Het is niet bekend of Husqvarna enige inbreng heeft gehad bij de ontwikkeling van dit model. Vanaf 2008 werd de K-serie opgewaardeerd met 1300cc-motoren (de K 1300-serie). Vreemd genoeg kwam BMW in 2008, vlak vóór de overname van Husqvarna, met een eigen enduromotor. Het was de eerste stap van BMW in de richting van meer algemene takken van motorsport, na de deelnames in het wereldkampioenschap zijspanraces en de Dakar-rally. De G 450 X was in elke geval géén Husqvarna-kloon, want de machine zat vol vernieuwende ontwikkelingen. Het blok werd later zelfs in de Husqvarna machines gebouwd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BASHAN