Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER LOW XL 1200 L - 2008

Garantie: Ja
29992 Km
Copper / vivid black
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties XL1200 low


- Evolution 1200 cc
- Limited edition nr. 0408 van 2000 stuks gemaakt
- Rubber mounted
- Zwart & chrome motorblok
- 5 versnellingen
- Brandstof injectie
- Mid mount foot controls
- Fehling valbeugel
- Spaakwielen
- Saddlemen tassen
- Afneembaar windscherm
- Handsfree alarmsysteem
- 17 liter tankinhoud
- Screamin eagle stage 1 luchtfilter
- Koplamp trim ring
 
  • XL1200 Sportster low uit 2008. Het jaar waarin Harley zijn 105 jarig bestaan vierde door het uitbrengen van limited edition modellen. Deze Sportster is een limited edition model. Genummerde serie, waarvan deze sportster nummer 408 is uit een oplage van 2000 stuks. Voorzien van vele extra,s zoals: windscherm , valbeugel, Tassen set, highway pegs etc. Originele nederlands geleverde motor. Wordt geleverd met nieuwe accu, nieuwe motorolie, oliefilter, versnellingsbakolie en nieuwe bougies. Tevens wordt er een diagnoserapport bijgeleverd.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion