Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
GROEN
Vermogen:
41 kW
Teller:
94.122 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrikant: - - -

Zeldzame klassieker in topstaat.

Harley Davidson FLSTC Heritage Softtail Classic


- Kenteken: MV-41-RX
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 94122 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1996
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 41 kW / 56pk
- Ledig gewicht: 322 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze Harley-Davidson Nostalgia is een echte bijzondere verschijning en geliefd onder verzamelaars. Het model is slechts in beperkte oplage geproduceerd, wat hem nu al een waar verzamelobject maakt.

De motor verkeert in originele, zeer nette staat en alles werkt naar behoren. Bij aflevering krijgt de motor een onderhoudsbeurt, zodat je direct zorgeloos kunt genieten van elke rit.

Voorzien van:

- Originele two-tone kleurstelling (groen/grijs metallic)
- CV carburateur
- Originele uitlaten
- Originele buddy seat
- Afneembaar windscherm

Wilt u een filmpje van de lopende motor ontvangen? Stuur gerust een berichtje, dan sturen we deze graag toe.

3 maanden garantie.
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
 
Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOLUTION motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
EVO Motorcycles
De Lange Baan 2
Wommels
Plan de route
06-19580054
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion