Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
Altijd 100 occasions op vooraad
Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
Harley Tuning Center en Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
6 dagen per week geopend
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Desmosedici Stradale 90 V4, naar achteren draaiende krukas, 4 desmodromatisch bediende kleppen per cilinder, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 1103 |
Comp. verhouding | 14.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder |
Brandstof toevoer | Electronisch brandstofinjectiesysteem. Twee injectors per cillinder. Volledig ride-by-wire. Elliptische gasklephuizen met airodynamische kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 208|162|15,250 |
Max. koppel | 123|11,500 |
Koppeling | Slipper en zelfbekrachtigende natte multiplaatkoppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 38/14 |
Overbrenging | Ketting, 15/42 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminiumlegering frontframe met geoptimaliseerde stijfheid |
Vering voor | Volledig instelbare Öhlins NPX voorvork met TiN behandeling |
Vering achter | Volledig verstelbare Ohlins TTX36 unit. Elektronische compressie en rebound demping afstelling met Ohlins Smart EC 2.0. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x 330mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Stylema (M4.30) 4-zuiger remklauwen met Bosch ABS |
Remmen achter | 2x 330mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Stylema (M4.30) 4-zuiger remklauwen met Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Wielbasis | 1.471 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 172 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Panigale V4, ontdaan van de kuipen en met hoog, breed stuur. Dit is kortweg het onderliggende concept van de nieuwe Streetfighter V4, een motorfiets die de sensatie van de rit elke keer dat hij de weg opgaat vergroot.
Het resultaat? Een ongeëvenaarde naked die in de startblokken staat met geavanceerde technologie en een ontzagwekkend design dat pure prestaties uitstraalt.
De minimalistische full-LED-koplamp past precies bij de uitstraling van de Streetfighter V4. Aan de ene kant herinnert hij aan de voorkant van de Panigale V4 en aan de andere kant roept hij de gekke grijns van de Joker op (het stripverhaalkarakter waarop het Ducati Centro Stile zich heeft laten inspireren voor deze nieuwe, door Bologna gebouwde naked model). De V-vormige DRL is al te zien op de Panigale V4 en SuperSport en is een ander duidelijk Ducati handelsmerk. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van RIEJU