Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO - 2011

Garantie: Nee
27029 Km
Zwart
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Ducati Hypermotard 1100 EVO
geen monster , streetfighter , geen multistrada maar een hyper motard 

Grote desmo beurt onlangs nog gehad 
 

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion