Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

CFMOTO  700 MT ADVENTURE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Black
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 
De nieuwe 700MT presenteert zich als een klassieke adventure bike in de stijl van haar grotere zusters. De wielbasis bedraagt 1.445 mm, de zithoogte is standaard 800 mm en kan optioneel worden verhoogd naar 840 mm om aan verschillende bestuurderslengtes te voldoen. De 20-liter brandstoftank zorgt voor een groot bereik voor langere ritten.

De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. De banden ondersteunen het offroad-karakter van het model: een 19-inch voorwiel en een 17-inch achterwiel met banden in de maten 110/80 en 150/70. ABS en tractiecontrole zijn ook aan boord.


  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.
 
 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Motorzaak
Veemarkt 165
Amsterdam
Plan de route
020-6945087
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion