Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

CFMOTO  700 CL-X ADVENTURE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
AURORA BLUE
Vermogen:
55 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 700 CL-X Adventure, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Standaard voorzien van:
- Nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie
- Slipper koppeling
- Adaptieve LED verlichting
- LED knipperlichten met uitdoof functie
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Economic en Sport)
- USB en 12V-aansluiting.
- Cruise control
- Rijklaargewicht 196 kg
- en veel meer…..

Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Adventure een unieke stijl, de 700 CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SWM
© 2000 - 2025 Motoroccasion