Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Garantie: Ja
13191 Km
BLACK STORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 114 Nm
Afmetingen (LxBxH): 216 x 85 x 146 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 227 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 28-06-2027

Full options XR, alle pakketten, verder uitgerust met M gesmede velgen, carbon voor- en achterspatbord, carbon kuipdelen, getint windscherm, kofferset en Akrapovic uitlaat.

Motor staat in de showroom van Apeldoorn, moet nog worden gepoetst.

Btw is verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Getint Windscherm, Handprotectoren, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferset, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), M Endurance ketting, Middenbok, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Sportdemper, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion