Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T - 2016

Garantie: Ja
24000 Km
Aluminium
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

 BMW R NINE T €9950
 

-Zeer fraaie bmw R NINE T
 

-Bouwjaar 2016
 

-Pas 24000km
 

-Akrapovic uitlaat
 

-Windschermpje boven koplamp
 

-Ledknipperlichten
 

-Cilinderkopbeschermers
 

-Scrambler model met duo zadel
 

-Mooie aluminium geborstelde blank gelakte tank, deze uitvoering zie je niet zo vaak
 

-Voorzien van het sterke dohc motorblok met 110pk
 

-Mooie spaakwielen met goede banden
 

-ABS
 

-Bagagerekje achterzijde
 

-Boekjes, reservesleutel alles aanwezig
 

–Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 9950 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 



  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer, Cilinderkopbeschermers, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion