Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2014

78000 Km
Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een BMW R1200GS?

Mis deze voorjaarsdeal dan niet!

Nu voor €9.799


Wij van Harder Motoren bieden je dit gave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2014 en heeft 78.000KM ervaring en verkeerd in een goede maar gebruikte staat.

De motorfiets komt vol opties vanuit BMW:
- OEM LED Knipperlichten;
- OEM LED Koplamp;

- OEM Navigatievoorbereiding;
- OEM Driving modus;
- OEM Dynamic rijmodi;
- OEM Middenbok;
- OEM Handvatverwarming;
- OEM Verchroomde uitlaatdemper;
- Goodwood Rally zadel;
-  Givi Topkoffer;
- Volledige onderhoudsbeurt;


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €9.799 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Air Bubble ruit, Comfortzadel, Handkappen, Handvatverwarming, Originele uitlaat, Rijmodi, Stuurdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion