Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2020

Garantie: Ja
39200 Km
BLACKSTORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - dec. 2020
Modelcode: K48/12
Typenummer: 0F02

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Afmetingen (LxBxH): 249 x 100 x 156 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Achteruitrijhulp (05AA), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Audio installatie, Audiosysteem ECE en navigatie voorbereiding (0267), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Bluetooth Interface (0143), Boordcomputer, Centrale vergrendeling (0417), Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), koplampreiniging, LED-verstraler (0562), Middenstandaard, Option 719 buddyseat (031B), Radio software (0395), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Topkoffer, Uitrustingspakket (0431), Veiligheidspakket (0430), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, xenon koplampen, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion