Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
RACING BLUE (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
Teller:
5.005 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

.

BMW F 900 R (2021) - 5.005 km -
Nieuwstaat - 1e Eigenaar - 12 maanden
GARANTIE

Deze BMW F 900 R uit 2021 verkeert in
nieuwstaat en heeft slechts 5.005 km
gereden. De motor is uitgerust met
soft luggage voor extra
bagagemogelijkheden.


Belangrijkste specificaties:

Motor: 895 cc tweecilinder lijnmotor

Vermogen: 105 pk bij 8.500 tpm

Koppel: 92 Nm bij 6.500 tpm

Gewicht: 199 kg rijklaar

Zadelhoogte: 815 mm

Tankinhoud: 13 liter

Kleur: RACING BLUE


Waarom deze BMW F 900 R?

De F 900 R biedt een uitstekende
combinatie van sportieve prestaties en
touringcomfort. Met zijn krachtige
motor, geavanceerde vering en
comfortabele zithouding is deze motor
ideaal voor zowel lange ritten als
sportieve ritten.


X0134 Adaptive Headlights
X0182 DTC
X018B Engine drag torque control
X0193 Keyless Ride
X0202 Daytime running lights
X0219 Deluxe headlight
X0220 Seat bench extra high
X0222 Gearshift assistant Pro
X0224 Driving modes Pro
X0230 Comfort Package
X0236 Active package
X0386 Operating instructions, Dutch
X0519 Heated handlebar grips
X0530 RDC
X05AC ABS pro
X0603 Alarm system
X0636 Centre stand/tilting stand
X06AB Connectivity
X07A6 3 Year Warranty
X08CA EU scope

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motodrome
Hannelswei 1
Burgum
Plan de route
0511-482084
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion