Nieuwsbrief:

BMW  F 800 ST - 2009

Garantie: Nee
98795 Km
BLAUW METALLIC
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

BMW F 800 ST


- Kenteken: MV-ZN-20
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 98795 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 798 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: 80 2E A
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Exterieur

- Bagagerek
- Middenstandaard
- Stalen remleiding

Infotainment

- Meter paneel

Overige

- Handvatverwarming
- Volle kuip

Veiligheid

- Alarmsysteem


De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.

Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Bagagerek, Handvatverwarming, Meter paneel, Middenstandaard, Stalen remleiding, Volle kuip




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion