Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: K80
Typenummer: 0K51

Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic pakket (0235), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Fabrieksgarantie, Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0661), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion