Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2019

Garantie: Ja
30376 Km
Wit
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze hele mooie BMW F 750 GS uit bouwjaar 2019 met slechts 30.376 KM.

Anders dan zijn naam doet verwachten beschikt deze motorfiets over een 850cc parallel twin welke zat power heeft en een genot is om mee te rijden.

Deze motorfiets beschikt over uitzonderlijk veel opties en precies de opties welke je wilt hebben op dit type motor waaronder; ABS Pro, DTC, Cruisecontrol, rijmodi PRO, schakel assistent PRO, LED verlichting rondom, navigatie voorbereiding, hoge kuipruit, middenbok, Touratech steppen, dubbele variokoffer set in hoogglans zwart !, topkofferrek, hoge valbeugels.

Deze motor beschikt over zo goed als nieuwe banden en krijgt nog een uitgevoerde beurt voor verkoop.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion