Nieuwsbrief:

BENELLI  250 2C ELETTRONICA - 1972

Garantie: Nee
7500 Km
Rood
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10831
SCHUURVONST!!! Super originle 250C 2-takt van 1e eigenaar Loopt, schakeld en remt super Prachtige patrina Wij tanken al onze aflevingen met langhoudbare mileuvriendelijke Ecomaxx brandstof met Duitse papieren




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion